Helluu.

Jaa, JAG VILL HA TILLBAX GAMLA BLOGG.SE. :'(
Dom har typ uppdaterat, UUÄÄÄEW. Ledsen jag blir. ;o
 
I alla fall så sitter jag o äter klubba nu.
 
 
Som jag fick på Midsommarfirandet, det fanns lotteri mm.
Jag o min kompis Ellen var med varandra. På lotteriet så vann jag:
 
 
En bil. :D
Det är exakt samma modell som våran bil.
 
O två MINI gosedjur men dom fick min lillasyster för hon var sur för att hon inte vann nånting.
 
Annars då sitter jag o skyper med "Alex" som vi kallar henne xD
Jag ska nog snart svara på frågestunden, men inte nuu.
Min kompis "Alex" har skaffat KANINER! 2 st! Fast 1 är hennes lillasyster, dom heter Mimmi o Pepsi!
Hon håller på att lägga ut en bild på FB nu, så jag ska få se, dom e säkert JÄTTESÖTA.
 
Måste gå nu, hon har lagt upp bilden, hejdå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0