TRÅKIIGT.

Jag har så tråkigt! Just nu i alla fall. Jag har typ inget tt skriva om idag. Så ja, och jag kommer nog INTE uppdatera varje dag nu på sommarlovet. Jag har lite annat för mig just nu. ^^ Jag tror nog att jag ska fixa med bakgrunden på bloggen, men hittar ingen bra. BLÖEH.
 
 
 
 
ÄLSKAA. En av mina favoriter i Eurovision faktiskt. Men denna är mer ÄLSKAA. (Men denna var inet med i eurovision direkt) xD
 
 
  
 
Från Lemonade Mouth, den fimlen är bra. :D
 
 
Min nya favoritgrej: MIN SUGPROPP. Man ska ha den bakom mobilen så kan den stå upp när man spelar.
Och så är den bra att leka med. xD Bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du suger fan på att uppdatera...........................................................................................................................................................................................................................

2012-07-10 @ 12:02:14
Postat av: Louise

Vad fin du är :)

2012-07-11 @ 19:23:15
URL: http://www.mittlivsomlollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0