Hellou.

Ja, Hellou på er, idag har Alex varit hos mig! Vi har haft jätte kul! Vi var bland annat ute o letade Smultron, men vi hittade nästan bara sura. xD
men Smultron är smultron, elr hur? Och så visade hon mig funktioner på Nintendo 3DS som jag aldrig sett förr. ♥
 Annars så har jag nyss ätit mat, det var typ potatis o nåt, men jag åt macka. ^^
 
Macka in my ♥
 
Nejmen jag bjuder på en bild på mig nue.4
 
 
Igår (och idag) när jag var inne på YT så kom det upp MASSOR av Reklam! UUUEÄÄÄW. jag gillar inte reklam.
I alla fall, då var det den här frågan.
 
 
Om man tryckte var som helst på bilden så kom man till nån mysko sida. Där man kunde "Vinna" nånting antar jag. Det finns reklam nästan överallt på nätet nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer ❤

vilken gullig bild på dig:D <3333

2012-07-04 @ 19:51:07
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0